14 januari 2013

Utvecklingssamtal

Nu är det dags för vårens utvecklingssamtal. (Har ni sett att de skriftliga omdömena ligger på Fronter? Hör av er om ni inte kommer åt dem.)

Jag tänker att det smidigaste är att ni så fort som möjligt meddelar mig vilken tid ni vill ha. De flesta tisdageftermiddagar är jag upptagen, samt fram till 15.00 på onsdagar. I övrigt kan jag ha samtal både före och efter skolan.

Antingen lämnar ni en kommentar till detta inlägg med vilken tid ni vill ha. Glöm då inte att skriva namn! Man kan lämna kommentaren som "anonym" eller genom sitt google-konto, men avsluta alltid kommentaren med att skriva "från Annas pappa", eller vem det nu är som skriver.

Ni kan också mejla mig på lovwen@edu.gislaved.se eller ringa på 818 43. Oavsett så svarar jag så fort som möjligt.

Om jag inte hör av er skickar jag hem ett förslag på en tid, och så får ni försöka byta den om den inte passar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar