2 maj 2013

Lite information från Kirsten

Nu har jag snart varit fröken i Blåelden i 2 veckor, och jag hoppas att era barn är lika nöjda som jag är. Jag för min del njuter varje dag.
2orna har fått en lapp med sig hem, som är viktigt att de lämnar tilbaka. Det handlar om att förbättra matematikundervisningen.
Måndag nästa vecka har 2orna besök av tandsköterskan.
Onsdag skall 3orna på besök hos stenarna från kl. 9.00 - 13.10 - och 2orna får besök av 1orna under samma tid. De delas upp i 2 grupper, men jag vill poängtera att detta inte är färdiga klassindelningar.
3orna har nu avslutat nationella prov - Ni kommer att höra mera om dessa på skolårets sista utvecklingssamtal någon gång i juni.
Om ni har frågor är ni så klart alltid välkomna att ringa eller kontakta mig på mailen.
Trevlig helg önskar Kirsten till alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar